torsdag 10. desember 2009

Kunne vært hektisk

I dag var en slik dag som enkelt kunne blitt hektisk.

Oppgave 1: Seksåringen skulle være i nissebursdag kl. 17.
Risiko: Obama sperrer veien igjen og trafikken står.
Resultat: No problem, rakk å hente, pynte og skysse nissejenta.

Oppgave 2: Massevaksinering for oss ordinære innbyggere i idrettshallen.
Risiko: Laaang kø, uorganisert.
Resultat: Utrolig velorganisert og effektivt, svusj inn, betal, stikk, takk. Den obligatoriske ventinga etter vaksineringa var den lengste.

Oppgave 3: Skaffe ny Luciakjole til i morgen etter at jeg først fant ut at fjorårets var fravokst i går kveld .
Risiko: Utsolgt i alle butikker i mils omkrets
Resultat: Tredje butikk på første kjøpesenter hadde en igjen! At den så måtte legges opp cirka en halvmeter kan jeg akseptere. Jobben er allerede gjort.

Alt i alt veldig fornøyd med dagen. Hadde nesten fortjent en ny julegave, men faktisk fikk jeg kjøpt en til broren min i stedet. Supert, da er det bare svigerfar igjen på den lista og det får mannen min ta seg av. :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...