lørdag 9. januar 2010

Webkameraer

Vi bloggere viser utvalgte deler av oss selv. Selv er jeg nokså sparsommelig med personlige opplysninger og ingen identifiserbare bilder blir brukt. Vi velger selv hvilket nivå av anonymitet vi ønsker å ha, jeg befinner meg i den ene enden.

I den andre enden har vi Kim. Kim har webkamera i stua.
33 year old Christian girl located in the USA, Rhode Island with two real time streaming webcams 24/7 in the living room. See what she and her cats are up to now.

EarthCam finner man webkameraer fra hele verden - et eldorado for kikkere!

Når man klikker inn på webkameraet til nevnte Kim, kan man lese: There is never ever any nudity on this webcam. Men noe annet spennende foregår visst i stua til Kim for hennes webkamera ligger på topp 10-lista over hva et utvalg mennesker mener er de beste webkameraene i verden...

Hm, lurer på om kristne Kim kommer hjem snart, jeg er så spent på hva hun og hennes katter skal finne på for noe artig...

I Las vegas holdes bryllup.




Jeg synes det beste med webkameraer er å sjekke været ulike steder. Slik er det i skrivende stund ved Copacobana Beach i Rio de Janeiro, Brasil.



Wekameraer brukes også til å overvåke trafikken. Ikke det at jeg er så opptatt av om det er kø i krysset Farview/Mercer i Seattle akkurat nå, men kjekt å vite likevel.




Det finnes selvfølgelig webkameraer i offentlige rom her i Norge også. Neste gang du befinner deg i avgangshallen på Gardermoen kan du tenke på det.



Eller når du haster over Youngstorget i Oslo.



Så, når man ikke fristes av underholdninga på tv, kan man titte rundt i verden ved hjelp av webkameraer - fantastisk!
God lørdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...