torsdag 4. februar 2010

Helgardert til sommeren

Ja, det kan man vel kalle dette?





Den norske sommeren byr på både det ene og det andre så om man har både raggsokker og flip-floppere er man klar!

Bildet er hentet fra Drops Designs sommerkolleksjon. Der var det mye fint. Jeg strikket mye tidligere, men etter å ha slitt skikkelig med senebetennelse i håndleddene for noen år siden, har pinnene måtte hvile. Jeg kunne derfor har skrevet noe seriøst om Drops' kolleksjon, men i ren selvkontroll må jeg velge å fokusere på det humoristiske.

Raggsokker i flip-flopp faller godt innunder det vi allerede har konstatert er årets mote; sokker i sandalene.


/Elisabeth

6 kommentarer:

  1. Kansje greit å holde seg varm på beina når den kalde grønne vinteren kommer også!!
    Lekkert er det IKKE, selv om sokkene er skjønne å se på=)


    Klem fra Grete

    SvarSlett
  2. Nydelig, det der. Ser du stadig er ute med tips om motetrender.

    SvarSlett
  3. Herlighet:) :)
    Jeg kommer defintivit IKKE til å være en av de som sprader rundt i tøfler og flip flop;)

    SvarSlett
  4. Defintivt noe for oss som reiser nordover hver eneste sommer:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Dette viser bare nok en gang at man ikke skal følge trendene slavisk :)

    SvarSlett
  6. Beklager, dette er dessverre ikke noe for meg.

    Fargene er skikkelig lekre, men her henger jeg ikke helt med.

    Astrid

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...