mandag 8. februar 2010

I et lite hjørne av fjernsynet

Innerst i veien har vært på fjernsynet, på statskanalen i beste sendetid!

Hele kveldens Puls på nrk1 var viet sosiale medier og blogging spesielt. Det var så moro å se verdens morsomste mammablogger Pia og da hun scrollet nedover bloggen sin dukket Innerst i veien opp på bloggrollen i et par sekunder.
Håper ikke Galleberg har megaobservante representanter som la merke til det lånte Bugg-bildet..


Synes forresten du fikk for lite reportasjetid, Pia. Kunne fint ha stjålet litt tid fra andre intervjuobjekter, ja. Men stas var det!

Om du gikk glipp av hele moroa, klikk her. Blir først interessant en sånn seks minutter uti.


/Elisabeth

4 kommentarer:

  1. Et lite hjørne av fjernsynet er bedre enn ingenting.

    Ellers er jeg helt enig med deg. Hvorfor skal alltid disse "jeg vet best"-typene få det meste av sendetiden.

    Savner forresten besøk av deg.

    Astrid

    SvarSlett
  2. Utrolig bra observert! Jeg klarte ikke å få med meg min blogg:-) Ordentlig moro å få se Pia, selv om hun godt kunne fått mer sendetid.

    Klem

    SvarSlett
  3. Veldig koselig å se Pia. Og hun var flink! :)

    SvarSlett
  4. Hohoho, du har vært på TV! :D

    Moro å se Pia, og fine løsneser. *ler*

    Jeg lærte her i Bloglandia at det het piketitter, for det visste ikke jeg heller. ;)

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...