tirsdag 23. mars 2010

Blogglotteri?

Heisann.

Telleren begynner å nærme seg 10.000 og da bør man vel ha blogglotteri, er det ikke sånn det er? Jada, jeg vet at telleren ikke er det samme som antall besøk, men trenger vi være så nøye da? En del av disse klikkene har jeg jo sørga for selv, he he. 

Tenkte bare jeg skulle lodde stemninga på hva slags premier som vil være populært i et rent hypotetisk, eventuelt blogglotteri, også kalt giveaway eller gi-bort.

Derfor har jeg nå gått på leting etter tilgjengelige saker her innerst i veien.

Hva sier du til en eske med nesten ubrukte bøker fra NMH for ti år sida? Står neppe noe om sosiale medier der, men SWOT-analyser og Maslows behovspyramide er vel fortsatt aktuelt?


Eller hva med et dusjhjørne?  Det er ekte vare fra Ifø, kun brukt et års tid.




Er du dyrekjær vil du kanskje velge naboen katt? Så kan den bæsje på din terrasse i stedet for vår.




Hva synes du?

☺Elisabeth

7 kommentarer:

  1. Tar gjerne å bytter ut badekaret med dusj, jeg:D
    MEN, bedritne nabokatter har jeg selv og tungleste bøker er ikke så attraktivt!
    Ha en fortreffelig dag;)


    Klem fra Grete

    SvarSlett
  2. Giveaway, blogglotteri, gibort - kjør på, jeg er med!! Men finn på andre premier,er du snill...

    SvarSlett
  3. For et nydelig kattebilde!!!

    SvarSlett
  4. Jeg tar gjerne katten jeg, skal nok lære han hvor man går på do...

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  5. Generøse kvinnemenneske! Jeg har en mann som samler på alt mulig: hadde han vært hjemme, hadde han sikker sagt: vi går for ALT. Men jeg trenger ikke hverken dusj eller katt. Ellers takk som byr.

    SvarSlett
  6. ;))Morsomt!!
    Tror ikke mange blir med men....ikke jeg heller.. før det evt kommer andre premier;))
    Klem

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...