mandag 29. mars 2010

Hvor finner jeg billige flybilletter til Jamaica?


De kvinnelige skjønnhetsidealene varierer jo verden over. Mens Vesten virker være svært så opptatt av høye, slanke og helst solbrune kvinner – aller helst i høye hæler – så er det litt andre boller på Jamaica:


Der spiser jenter såkalte “chicken pills” (hormonpiller som egentlig skal forstørre kyllingbryst og -lår) sånn at de skal få bredere hofter og større rumper.

Idealet er å få en slags “colaflaske-fasong” på kroppen.

Les mer på nrk.no/p3.

Da spiser jeg påskeegget mitt, kan alltids flytte til Jamaica og bli attraktiv.

Elisabeth

5 kommentarer:

  1. Å for et flott land det må være å være dame i. Hvis det er attraktiv å være blåhudet også, i tillegg til å være storrumpet, tror jeg at også jeg kunne gjort det stort på Jamaica. Fine motorsykler har de også, ser jeg.

    SvarSlett
  2. Det er ikke bare på Jamaica - ta deg en tur til Tanzania, for eksempel - der gir de seg over og klapper i hendene hvis du har lagt på deg.
    Da jeg bodde der, var jeg jo veldig tynn. Da jeg reiste tilbake seinere, var jeg jo rundere. Og gamle kjente roper ut "Oh, you are sooo faty! (Måtte legge på en y etter fat for å få litt av den samme uttalen) Uansett, det er vel kanskje ment som en kompliment, men man blir jo litt lei.
    Men, hey, uansett flott å reise til et sted hvor det er kult med store rumper.

    SvarSlett
  3. hihi,god påske til deg!
    -Lisa ♥

    SvarSlett
  4. Da var ikke Jamaica stedet for meg. Her går det i mage og pupper. Rumpa er liten. (Godt man har en mann som liker rumper mer enn pupper, så får jeg komplimenter for den likevel ;P)

    Og et aav verdens under; når jeg går ned i vekt (ved sykdom og graviditet - jadda!) da går det av baken. Når de kiloene kommer tilbake finner de veien til magen. Halloooooo....? Trenger fettet GPS tror du?

    SvarSlett
  5. Jeg tror kanskje det er en forretningsidé. Jeg har jo tross alt klær som passer en litt større rumpe og noe mindre mage. Kan selges med bukser f.eks.

    Nå har jeg en mage som dytter buksene ned og en rumpe som ikke holder de oppe. Sægge.... (Prøver å overbevise meg selv om at jeg blir tynnere for hver time som går, siden buksa tydeligvis blir større......)

    God morgen forresten. ;P

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...