tirsdag 27. april 2010

MGP-kavalkade Synkron kyssing

Vi fortsetter oppladningen til finalen i MGP i mai her innerst i veien.

I dag tar vi en titt på denne godbiten. Ja, sangen er søt nok, men det er koreografien som er storarta!

Brotherhood of Man "Save your kisses for me" var Storbritannias bidrag i 1976.



Se så kjek ungdom! Jeg er så imponert over at de er nærmest like høye alle sammen. Hadde alle damer på den tida så lange bein, eller er det bare de kjekke buksedressene som gjør det? Buksedress er jo moderne igjen - jeg iler til klesbutikken. Og så samstemte, da! I tillegg til sangkarrieren gjorde de det stort som synkronsvømmere......nei det var ikke sant, men de kunne sikkert gjort det bra der også.

Forrige innlegg i min MGP-oppladninger finner du HER.

Elisabeth

7 kommentarer:

  1. Byxdress hade jag också på den tiden, flera stycken. Å andra sidan var jag bara 10 år då och jag vet inte om jag skulle se så pen ut i sådan dress idag. Väldigt snygga långa ben har dom ju i alla fall så kanske ändå att man skulle köpa en byxdress...;D

    SvarSlett
  2. Kjære hvor henter du inspirasjonen fra - det må være noe eget å bo innerst i veien!!
    Husmorpoengene dine synes jeg var helt fantastisk morsomt!!
    Er du klar over hvor kreativ du er ?!!!?
    Du er er en allsidig godbit du - takk for latteren her hos deg - du har nå gitt meg noen ekstra leveår :))
    Ønsker deg en strålende uke og noen ekstra husmorpoeng :))))
    Klem Lokki

    SvarSlett
  3. De der husker jeg faktisk. Jeg var 10 år da. Med andre ord hundre år siden :)
    Tusen takk for den herlig kommentaren hos meg i dag. Den episoden med hollywodfruen og lebestiften har jeg sett. Fikk meg en god latter av den kommentaren, Elisabeth :)

    SvarSlett
  4. Hi, hi, utrolig bra! Til og med jeg husker den sangen der - selv om jeg bare var 5 år. Ihuga MGP - fan allerede den gangen:-)

    Utrolig bra den kommentaren inne hos Ellen. "Duskemaria" er noe for seg selv:-)

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  5. Jeg fikke ikke til å åpne dansen. Men kan jo forestille meg.
    Dagens husmorsitat kommer fra Vamp (som jeg har gjenoppdaget per spotify) " På kjøkkenet vokse oppvasken, eg sko ha vokst med oppgaven".
    Er hjemme og har tretthetssyndrom sykemeldingsdag (Det resten av familien nok forventer er en "gjøre alt husarbeidet så vi andre kan slippe-dag".) Og er vel en smule gretten for det. Derfor skulle jeg gjerne sett sangen og blitt litt oppmuntret...
    Men tar det senere:)

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...