søndag 23. mai 2010

Bilderapport

Dette blir aldri en proff bildeblogg, men her er det jeg som er redaktør - og fotograf. Og redaktøren er enig i at amatørfotografens bilder kan publiseres...så da så. Selv om ingen av de to har tatt seg bryet med å mekke alle bildene til samme størrelse..

Vi har tilbrakt et par nydelige dager på sommerstedet til gode venner. Plutselig var sommeren her!

Dette er et velutrustet sted. Trampolina er populær.



Trollets sommerkjole fra i fjor viste seg å ha blitt redusert til tunika i år....
Madamen testa trampolina også, moro. Og barna synes det er stas når vi voksne er med i "lekegrinda".

Mer hopping kunne vi teste med denne hoppestaven. Dette krever litt mer øvelse...



Godt at vertskapet hadde verktøy for å åpne gjenstridige Baileysflasker også. Så ble det klunk i kaffen.



Men først koste vi oss med godt grillet grillmat......




....til vakker sjøutsikt.....mellom hus og trær.



Herlig med slike gode venner som byr på sånt. Tusen takk!

Elisabeth

8 kommentarer:

  1. Ja, det der så skikkelig koselig ut. Jeg liker bildene dine jeg :)

    SvarSlett
  2. Godt at redaktøren og fotografen er enige da iallegfall:-)

    Flotte sommerbilder! Og det var da enda godt dere fikk opp Baileys'en, det hadde vært litt krise for ho mor her i heimen også det...

    Klem fra størstepia

    PS: Hadde hørt rykter om den HjemIs lakrisisen, så da jeg så Hennig Olsen sin, så håpet jeg at den var like bra!!! Men nå MÅÅÅ jeg iallefall prøve den til Hjem is, hehe...

    SvarSlett
  3. Fine bilder! -og Baileys med kaffi er ikkje å forakta ;)

    SvarSlett
  4. KOselige sommerstemningsbilder : ) Ser ut som dere har hatt det fint : )

    Busteklem

    SvarSlett
  5. Ja, jeg pleier å si at jeg `pleier` venner med hytte på fjellet eller ved sjøen ekstra godt ;) Ser ut som dere har kosa dere godt med alskens hærligheter. Trampolinehopping er ikke for pyser (eller slappe muskler) - Det lille vi her ser, ser elegant ut!

    SvarSlett
  6. For et herlig innlegg - kan skjønne dere koste dere! Og klart redaktøren, fotografen, superbloggeren og Madamen måtte opp og hoppe - det er SÅ moro!! Du er så herlig du Elisabeth, og nå fikk jeg sommerlige følelser - grillmat og uteliv - nei makan dette ga mersmak!!
    Godt å se at du har hatt en finfin pinse!
    Ønsker deg en strålende fin uke!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  7. Det så herlig ut! Og bildene var kjempefine de!
    Får vel finne fram trampolinen her hjemme, så mor kommer i form til bikinisesongen:-)

    Klem

    SvarSlett
  8. Jeg la mest merke til dine snasne bein. Og snasen tunika. (Nei, jeg tuller ikke nå. Jeg mener det)
    Vi har også vært på ei hytte i pinsa. Men den er ikke så velutstyrt. Men vi har fått grilla!

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...