lørdag 12. juni 2010

Min fiktive dag - utfordring

Jeg er blitt utfordret av Pias Verden til å fortelle om min dag. Og Pia vet at jeg ikke kan la en sånn sjanse til å juge av hjertens lyst gå fra meg....


Morgenens nedtur....
F.....tom for røyk.

Utenfor mitt vindu...
Ligger en sko og åte tomme ølflasker. Og der kommer de satans ungene som bråker med fotballspillinga si igjen.

På mitt fjernsyn...
Går mitt favorittprogramm Dr Phil.

Jeg vil gjerne høre...
Fra han barnefaren som har stikki av, da skal han f.... mei få, den feige jæ....

Jeg har på meg...
Morgenkåpe, driter i at den er full av flekker og et hull på earmen, jeg kan vel f... ikke sy.

I dag skal jeg...
Ned på NAV og banke litt vett i skolten på di derre folka der, de skjønner jo f.. ingenting. Jeg må jo ha penger til bleier. Bleier og mat. Nei, åssen dag er det i dag? Nei, f... det er lørdag. Hæ, var det fredag i går?

Men jeg vil heller...
Se på dr. Phil.

I min vinduskarm...
Ligger uåpna post, den kan jeg ta i morra, eller en annen dag.

I helgen skal jeg...
Ikke luke opp døra når di folka fra barnevernet kommer.

Morgenens lykke...
Fant endelig en halv pakke Prince under vasken på badet. Men hvor er lightern?

Dette bildet har dere aldri sett før...
Bilde? Jeg har pantsatt kameraet, ikke noe bilder her, hva er vitsen med det?


Og utfordringen går videre til Fjase-Bergljot, som kan velge om hun vil fjase eller angripe oppgaven på en mer seriøs måte. Velbekomme.

7 kommentarer:

  1. Jeg ser det levende for meg;)

    SvarSlett
  2. Hallo kjære fiktive deg:)))
    Klart jeg tar imot utfordringen jeg har fått fra deg - i ett av dine tidligere innlegg, har vært på farten serru, men det kommer :))
    Ha en herlig lørdagskveld!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  3. Haha....Dènne Elisabethen kunne nok ha lagd en morsom blogg!!!!

    SvarSlett
  4. Ojj, er det sånn din hverdag fortoner seg....





    ....... haha..., du lurer ikke meg... :O)

    God helg!

    SvarSlett
  5. Skjønner at du har hatt en jævlig dag. På tross av din manglende skolebakgrunn, legger jeg merke til at du faktisk har fått med deg kommaregler! Det er ikke verst!

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...