tirsdag 15. juni 2010

På benken

I disse VM-tider er det sikkert noen fotballegoer som blir gretne av å sitte på benken. Jeg hadde sikkert blitt gretten av å sitte på de benkene de må sitte på jeg også. Eller mest gæærn i hue, tror jeg. Fy farao for noe leven de derre blåsegreiene de driver med på tribunen lager! Høres ut som en enorm biesverm som kommer og tar deg, bzzzzzzzz BZZZZZZZZZZ. Takke meg til kubjeller.

Vel, nok om det. Da sitter jeg mye heller på denne benken her. Var ikke den fin?!



Joda, spennende design, kombinasjon av solid treverk og glattpolert stein. Men det er mer!
Se nå:



Ta.da! Jeg liker å klå, jeg liker ting som endrer fasong eller funksjon. Jeg liker objekter som er både spennende visuelt og praktiske. Jeg måtte jo klå litt på denne fine benken og da fant jeg ut at setet kan skyves på.. Ikke rart den heter "Social". Eller kanskje ikke så sosialt om  det sitter en person på benken og så kommer vi to andre og sier "Unnskyld, kan du lette på stumpen, vi vil skyve litt på benken så du kan sitte aleine på en side og vi to sammen på den andre?!".



Og den er nummerert også, gitt. Jeg fant nr. 2 og 3. Hvor er enern? Kanskje hjemme hos designeren?

Sitt godt dere, og demp lyden på tv-skjermen. Spetakkelet skal visst vare noen uker. Stønn.

Elisabeth

9 kommentarer:

  1. Det er eit jævla bråk.....blir hjerneskada av heile greia.
    Morsom benk ;-)

    SvarSlett
  2. Det durer noe sinnsykt i bakgrunnen her akkurat nå. Til å bli nuts av!
    Knallstilig benk!

    SvarSlett
  3. Festlig sak. Stilig OG funksjonell - det er ikke noe man ser hver dag!

    SvarSlett
  4. Jeg har flyttet opp i andreetasje for å få ro. Prøver å skrive en reportasje. Går ikke bra. Kunne like godt vært nede i stua. Så kunne jeg da i det minste skrevet: "Sorry dårlig flyt i artikkelen. Skyldes disse blåsegreiene i VM".

    SvarSlett
  5. Heller benken enn banen, sier nå jeg. Spetakkelet er visst det samme over hele fjøla. Grom benk;-)

    SvarSlett
  6. Vi trodde lenge det var bier. Siden det var fra Afrika, lissom. Men har skjønt at det er disse mega-17.mai-fløytene.
    Og kul benk, ja.

    SvarSlett
  7. Hah - skal si du er heldig som fikk teste den flotteste benken.
    Mannen er heldigvis ikke spesielt interessert i fotball. Men det hender vi skrur på for å høre på de blåsegreiene..... Sabla irriterende.

    SvarSlett
  8. For en megastilig benk..Den likte jeg veldig, veldig godt!

    SvarSlett
  9. Benken var super;-D Fotball er noe oppskrytt bråkete dr..... og mindre intresant enn gress som vokser ;-D

    Klem fra Grete

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...