lørdag 10. juli 2010

Blind date

På avtalt sted fredag ettermiddag. Masse folk, varmt, stekende sol, svette armhuler og babysommerfugler i magen.

Kommer jeg til å kjenne henne igjen, kommer hun til å kjenne meg igjen? Har vi noe å snakke sammen om eller blir det pinlig stillhet etter en halv time?

Jeg har vært på blind date med en medblogger. Og det var storveis! I over seks timer holdt vi praten gående gjennom middag, vin, kaffe, mer vin, dessert, enda mer vin. Da begynte servitørene å rydde sammen uterestauranten rundt oss....

Det kan være skummelt å møte en du bare har et inntrykk av gjennom bloggen, men vi har nok begge framstilt oss selv på en sannferdig måte i våre blogger og også oppfatta den andre riktig. Som Bonka Rakka-Trine skriver i sitt innlegg, man setter ikke bloggdynamikken på spill. Så kleint det ville bli om vi absolutt ikke fant tonen.

Men det var kjempeartig, helt supert og vi fant tonen - med en gang! 

Nå vil jeg selvfølgelig både se og høre Trine når jeg leser hennes blogg, hennes fakter, kast med hodet, herlige latter og nordnorske dialekt. ☺

Elisabeth ☺

11 kommentarer:

  1. Lurte fælt på hvordan desserten så ut fra den sida av bordet! Så bra dere fant tonen, og så skummelt med blind date!

    SvarSlett
  2. Haha, var inne på Bonka Rakka-bloggen og leste. Hørtes ut som en rimelig vellykket date. :o)
    Og bloggdamer er ikke snaue til å kommentere kløfter! Du har ikke vurdert å forandre på headeren din, da? ;o)

    SvarSlett
  3. Så gøy! Har tenkt på hvordan det ville ha vært å snakket med noen av dere.

    SvarSlett
  4. Leste inne hos Trine, og skjønte med en gang at det var deg da jeg så bildet.

    SvarSlett
  5. Så utrolig artig! Ikke overrasket over at dere fant tonen:-)

    SvarSlett
  6. Blind date med nettvenner er alltid spennende... :)

    SvarSlett
  7. Så kult med blind date, og så moro at dere fant tonen så godt!!

    SvarSlett
  8. Artig!
    Ja, det er en del bloggere en kunne tenkt seg å hilse på.
    Det er jo bare vittig når en presenterer seg. Ja, det er altså jeg som er Snuskebassa. Det er da en tenker at, kanskje en skulle valgt et navn med litt mer snert, Fantomet kanskje? :-))

    SvarSlett
  9. Så gøy. Utrolig løye å lese fra begges ståsted... ingen tvil om at det var vellukka!! ;)

    SvarSlett
  10. Skjønner du var nervøs ja, men desto bedre det klaffet som det gjorde. Selv om jeg er ny, er det mange her inne jeg gjerne skulle sett i levende live. :)

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...