tirsdag 7. september 2010

Innerst i veien på facebook

Det er mange som har bloggen sin også på facebook.

Nå også Innerst i veien....



Ok, det var ikke helt sant. Det var bare en illustrasjon i forbindelse med Foreldremanualens augusttema "En morsommere hverdag" hvor jeg bidro med våre pølseblekkspruter. Skvatt litt da jeg plutselig så vår egen middag på tavla, ja.

Vi har forresten hatt blekksprut til middag i dag også og nok en gang syntes seksåringen at vi var verdens beste superkokker! Herlig!

Fortsatt god tirsdag - Oh, det er tirsdag ja! Er det Grey's Anatomy eller må alt vike for en ubetydelig fotballkamp? *Sjekker tv-programmet* Neida, ikke no kvinnfolk-tv i kveld for det er "Før kampen", selve kampen, "I pausen" og "Etter kampen" - Er'e mulig? Ja, ja, like greit for jeg må pakke en liten koffert, skal på tur, tar med kamera! Blogges.

Elisabeth ☺

18 kommentarer:

  1. er så lei av fotball.
    Hvis du heller ikke får sett noen på grays tragedy i kveld, så kan du lese hva jeg mener om denne galskapsporten her:http://ikstart.no/articlelist.aspx?m=412&amid=491938
    Forstår ikke at fotballen har den plassen den har i vår siviliserte verden...

    SvarSlett
  2. Her står tv'en på. Med fotballgærn mann er det ikke til å komme i fra. Og jeg som aldri skulle finne meg en fotballgærn mann. Sukk....

    SvarSlett
  3. Og nå kom jeg på at jeg skal sette Greys anatomy, Sesong 1 på ønskeslista :)

    SvarSlett
  4. Blekksprutpølser er genialt! Mindre begeistret for landskamp... Mest pga kjefting og uffing borti hjørnet her.

    God tur Elisabeth!

    SvarSlett
  5. Usj, ikke noe legeintriger?

    God tur, forresten!

    SvarSlett
  6. Søren også! Eg som hadde tenkt å legge meg til i gruppa til innerst i veien på Fjaseboka!
    Fotball yber alles, veit du!

    SvarSlett
  7. Bloggen på Facebook? Går sikkert an det òg ettersom eg forstår. Sjøl er eg nok ein av dei få i norges land som ikkje er på Facebook.....

    SvarSlett
  8. To tv'er! Koser neg med program om India mens fotballen seiler sin egen sjø! Heia Norge!

    SvarSlett
  9. Nå begynte jeg å lure....Men så at blekksprutpølsene dine ble omtalt inne hos Foredremanualen;)
    Her ser jeg på fotball , mest for å spotte mann og barn som visst sitter ved sekstenmeter`n, ti meter bak et eller annet, på Hafslund-tribune. Altså en umulig oppgave.

    SvarSlett
  10. Hehe.. Jeg har evakuert stua selv i kveld, og tatt med meg pc`n opp i senga. Er så anti fotball som det går an å bli, så nå sitter mannen faktisk og maler stuevinduer i ensomhet- med tv`n for seg selv. Heeelt greit for meg. ;)

    Tøffe unger du har! Er ikke alle som takler å prøve noe så sprelsk som blekksprut. Søster`n og jeg lagde sånne ringer til ungene våre en gang, og lurte de først til å tro det var løkringer. De jammet og nammet, og ble litt storøyde da vi sa de hadde spist 8fotinger. De likte det faktisk likevel, og fortsatte å spise litt til. ;)

    Takk for hyggelig kommentar på turen vår. Snuppelura er glad i litt luft på tur ja. :)

    SvarSlett
  11. Fantastiske pølser! Her i gården er ikke sønnen så opptatt av det visuelle enda, men jeg skal jammen meg skrive bleksprut-pølser bak øret (ikke bokstavelig, men..) til senere år!

    Her er det fotballfotballfotball året rundt.. man blir jo vant til det, men jeg blir like skuffet hver gang Greys utgår for det evinnelige programmet "etter kampen"...!

    SvarSlett
  12. Her bygger mannen trapp så TVen har vært til min disposisjon hele kvelden. Heldigvis har jeg en mann uten fotballinteresse, så det er først når sønnen kommer hjem at det er slike lyder i huset.

    SvarSlett
  13. Så artig med blekkspruter til middag.
    Kreativ middag;-)

    Mvh Wenche

    SvarSlett
  14. Pølseblekksprut? Dette må jeg finne nærmere ut av! Fotball på tv, uff, skulle ønske kampen var tekstet så jeg slapp å høre på det.... Ha en god natt :)

    SvarSlett
  15. Her ser INGEN på fotballkampen på TV. Ein av få fordeler med ikkje å ha mann ;o)

    Grattis med pølseblekksprutoppmerksomhet!
    Veldig velfortjent :o)

    SvarSlett
  16. Ha ha, jeg elsker blekksprutpølsene!!!Det er sånt som jeg kommer til å kopiere:)Synes det er så ålreit med litt humor i hverdagen:)
    Flere sånne ideèr takk!!!
    Ha en fin tur da!

    SvarSlett
  17. Facebook er dessverre ikke min greie. Har mer enn nok å forholde meg til når det gjelder den vanlige bloggingen, for å si det slik.

    Fotballkamp er vel ikke noen mannegreie? Jeg virkelig NØT alt sammen i går. Et fullsatt Ullevold stadion er ikke hverdagskost.

    Jeg storkoste meg, samtidig som jeg klarte å lage fem bokmerker.

    Heia Norge og heia bestemor (tør liksom føye til den).

    Klem fra Astrid

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...