onsdag 10. november 2010

Julenisser i Bloglandia

Nå som man har slutta å tro på han rødkledde som kommer ned pipa med gavesekken, er det fint at det finnes så mange sjenerøse julenisser rundt om i Bloglandia. Det er flott, for jeg kan ikke se for meg en nissefar gjennom pipa her innerst i veien. Må være en mini-nisse da, som kunne dumpa ned pipa, snodd seg gjennom røret og banka på innsiden av glasset så kattedyret skvatt.



Nei, da er det kjekt at andre ønsker å gi andre bloggere gaver. Og noe seiler min vei. Akkurat nå venter jeg i spenning på hele tre oppmerksomheter per post! I går var det Sissel med bloggen "En tid for alt" (suverent bloggnavn, forresten), som var før-førjuls-julenisse og hadde trekning i sitt Green Gate lotteri, å hildranes du, Den Grønne Gate skal bli min. Se her da - Najs! Her må det bakes luftige hveteboller for å matche den duken der.




Og andre som gjerne vil være julenisse er Siwan. Hun slår til med et skikkelig julete lotteri, med trekning 1. desember. Noe å håpe på for oss som ikke har julekalender. Få julestemning hos Siwans verden her.




Og samme dag, altså da barna og slettes ikke alle voksne, men som likevel ikke er bitre, nei, har åpna første luke i sin julekalender, har også Størstepia lotteri. Og hun han lovet en julete gevinst.
Og om du ikke er så opptatt av julegaver, eller førjulsgaver, så ta en titt i høyremargen her. Det er mange gavmilde bloggere for tida, med trekninger før desember.
Og det skal lekes julenisse her innerst i veien også, så det er bare å følge med framover......"Se hva som skjer". ☺

For jeg er overvelda av all den positive responsen på forrige innlegg. Tusen takk, alle dere herlige damer, som backer opp en amatør så hun får selvtillit og tror hun kan sy brukbare ting. Så takk til dere julenisser også.

Elisabeth ♥


9 kommentarer:

  1. Grattis med gevinst! Og grattis med velfortjent ros. Kjør giveaway med brødposer - jeg vinner mer enn gjerne!

    SvarSlett
  2. Gratulerer som vinner!!!
    Enig med Pia, brødpose!!!

    SvarSlett
  3. Takk for tips, og grattis med seieren :) Misunner deg den...Men velfortjent...klem

    SvarSlett
  4. Enig med gjengen over. Brødpose til folket!

    SvarSlett
  5. Gatulerer med vinnerlykke! Fronter også oppropet om brødposer til bloggedamene!!

    SvarSlett
  6. Godt noen har vinnelykke ... Jeg vant for noen måneder siden..men gaven så jeg aldri noe til...så ga opp å vente spent ved postkassen ha ha :)

    SvarSlett
  7. Ah, vinnerlykken smiler til deg:)Og så må jeg si, SÅ fine brødposer under her da!Jeg digger den brune mest, den er råfin!!

    SvarSlett
  8. Jeg har ikke vunnet noe enda, men lever i håpet. Gratulerer til deg!

    SvarSlett
  9. Grattis med alle bloggete nissegaver!
    -Og joda, han kommer seg ned enhver skorstein, pipe og rør. Vet du ikke at han holder seg for nesen, løser seg opp i millioner av molekyker og fremstår hel og pen i stua de igjen da?
    "julenissen finnes ikke du liksom. Hrmf.." ;)

    Synes forresten sånne tannløse troll er groteskt flotte jeg. :)

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...