søndag 13. mars 2011

Party peek

Sist helg hadde jeg storslått 40-årsfeiring. Jeg hadde bestemt meg for lenge siden at det å fylle det fryktede runde tallet, skulle bli en positiv opplevelse, noe morsomt. Og det ble det.

Jeg inviterte til fargefest og fylte bordet med papptallerkener, servietter og hatter i ulike farger. Da jeg kun fikk tak i hvit papirduk, ble det enkel bordpynt av farget papir, klippet til blomster og hjerter.




Å fylle 40 kvalifiserer til gaver og hva er vel mer naturlig å gi en aldrende dame enn gavekort på hudpleie og den slags? Og gavekort på sportsbutikken så kjerringa kan få tak i noe fancy treningstøy å svinse rundt i.

Jeg ble meget betenkt da noen venner ba om å få låne nøkkelen til festlokalet på forhånd fordi de måtte bære inn gaven og den var så tung...

Gaven var stor ja. Med en artig tale som inneholdt harselleringer om mine frustrerte facebookoppdateringer om utsolgte butikker for Pepsi Max, ble en pall med denne vanedannende drikken avdekket. Jepp, en pall med Pepsi Max! Vissnok ett års forbruk.



Og Mannen holdt morsom og rørende tale med bilder og film. Og vi hadde leker, moro og hoftevrikk.

Å fylle førti er jammen meg stas!

21 kommentarer:

  1. Vel overstått til gagns:) Skikkelig feststemt bord dette, herlig!!
    Da er det bare å gå på neste tiår, ikke så dumt det heller, kan jeg trøste deg med;)
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. En hel pall med Pepsi Max da! Så kjekt! Litt mye å lagre kanskje, men så greit å alltid ha tilgjengelig. Jeg blir temmelig smågrinete dersom det er tomt i huset og jeg ikke skal på butikken snart. Litt panikk egentlig. Så jeg skulle gjerne hatt en pall stående innen rekkevidde. Morsomt påfunn av giverne :o)

    SvarSlett
  3. Hahaha! En palle med brus! Genialt!

    SvarSlett
  4. Så gøy!!! Fargefest livner opp en grå vinter, lurt!!!

    Pepsi max, å så jeg misunner deg!!!

    Fin søndag!!

    SvarSlett
  5. Ah, så herlig. En palle med pepsi max.:D
    Høres ut som en super fest.
    Ellen :)

    SvarSlett
  6. He, he, likte den pallen med Pepsi Max:-) Høres ut som en knakende kjekk feiring! Jeg trenger gode tips til min 40 års dag, så jeg håper det kommer enda flere innleg fra den store dagen:-)

    SvarSlett
  7. Og de meine at 1 stk palle pepsi max e nok for et år liksom? Akk ja, de uvitende ;o)

    Så kjekt at du hadde ei så storveis feiring!

    SvarSlett
  8. Fantastisk gave! Da jeg fylte 25 (leeenge siden) fikk jeg en stor eske i posten fylt med 25 poser potetgull - det holdt ikke så lenge :-)
    Klem

    SvarSlett
  9. Så kjekt at du klarte gjøre det så kjekt utav noe du ikke gledet deg til!
    Sikkert knallkjekk fest!
    :)

    SvarSlett
  10. Høres ut som om det var en flott kveld, og det var et herlig bord du hadde dekka :-) En pall med Pepsi Max! Er det mulig?! Det er faktisk mulig å venne seg av med det, men det er vel ikke aktuelt for deg å prøve på det i løpet av det neste året ;-)

    Ha en flott søndag - klem Siv

    SvarSlett
  11. fint dekka bord:) Tenk en pall med Pepsi max,wow:)

    Klem fra Trine:) Har vært i Madrid, men shopping var det lite av:) Mange billige og bra skobutikker da, overalt er det jo store og små butikker:) Tror ikke det vil by på problemer av noen art å shoppe nei:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  12. Genial gave! Fin fest!

    (selv fikk jeg en bærepose med Dumlekarameller en bursdag for mange år siden. Har dem enda. (på lårene)

    SvarSlett
  13. Ho, ho! Ein pall med Pepsi!!
    Fargerik, og passe voksen, pynting for ein 40 årsbursdag :)

    SvarSlett
  14. Så godt at ikke alt er så høytidelig! Pepsi Max, se det var gaven sin det! Jeg ønsker meg en pall med champagne, by the way!

    SvarSlett
  15. Pepsi Max-en burde holde fram mot påske.

    SvarSlett
  16. Haha, artig gave! En pall med Pepsi-Max har jeg vel ikke vært borti før nei!

    SvarSlett
  17. For en gave, men 1 års forbruk er vel å ta i med noen måneder kansje!??
    Høres ut som det ble en skikkelig flott og jeg håper at feiringen ikke er helt over enda slik at det kansje kommer flere historier fra den vellykkede kvelden!?

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  18. Hahaha,fantastisk gåve! Håper nokon av mine venner er like kreative på vår 30-årsfest!!

    SvarSlett
  19. Herlig bord med masse farger!!! Pepsi mac pallen hadde blitt en hit her i gården også, kan jeg fortelle deg!!!! Gratulerer så masse med vel overstått fest!!! Jeg runder det store tall til neste år, og har begynt så smått å planlegge litt. Hvertfall noen ideer. Skal ha STOR bursdagfest, ja! Koselig med film og tale fra gubben!

    SvarSlett
  20. Gratulerer med dagen på etterskudd! Hørtes ut som en artig fest :) En pall med Pepsi...hihi...Krysser fingrene for en varm og god ferietur!

    SvarSlett
  21. Hun med "gammelt kjøkken"15 mars, 2011 16:40

    Tror du ikke pallen holder et år Elisabeth? Vi regnet ut at det sikkert var passende med "40"cl PM pr dag for en "40" åring og ettersom du fikk 14400 cl varer dette akkurat 1 år (minus noen få avholdsdager) Hilsen de med "gammelt kjøkken"

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...