fredag 21. oktober 2011

Kunst eller kunststykke?

Se du klovnemaledama, om jeg luter ryggen tilstrekkelig, kan jeg også skjule puppa med håret og lage trutemunn samtidig.

Og du har rett, det er kunst, stor kunst, å få dandert lokkene så det ikke blir usømmelig. Mens man holder trutemunnen intakt.



Men en snakkende baby i magen, det har jeg ikke. Selv om det kan se slik ut, men akkurat det har sin naturlige forklaring. Ref. luta rygg.

Fin fredag, folkens!

Elisabeth, nå også som nakenmodell......eller var det kunstner?
.

34 kommentarer:

  1. hehe...
    man skal høre mye før ørene detter av, vet du...

    SvarSlett
  2. Herlig!!!!

    Du får sagt (og vist ) det du, Elisabeht!!

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Jeg lurer mest på... HVORDAN kom du på å gjøre dette?? :D

    SvarSlett
  4. Jeg følger vis ikke med på hva som egentlig foregår?

    SvarSlett
  5. Haha, du store all verden! Hvor er resten av billedserien? Og hva har Marianne gjort deg? ;o)

    SvarSlett
  6. Marianne har ikke gjort meg noe, jeg synes bare den gjengen er herlig underholdning og blir inspirert.

    SvarSlett
  7. Æ ska si!! Kunst definitivt:O))
    Nyt helga, klem fra meg;)

    SvarSlett
  8. Alt hva du kommer på ;-) Definitivt kunst :-)

    God helg - klem Siv

    SvarSlett
  9. He, he, klart man blir inspirert av Marianne og Aune:-)

    SvarSlett
  10. Hohoho! Du har jobba lenge med den!
    Det hadde iallefall vore stor kunst, dersom eg greide skjule store, lange pupper, med mitt halvlange, tynne hår :)

    SvarSlett
  11. får vi ikke se mer altså??

    SvarSlett
  12. Whitebite; Nei du kan jo leve i håpet om et rumpebilde også, sånn plaskende i sjøen.

    SvarSlett
  13. Hva er det du ikke kan? spør nå jeg! :)
    Moro med litt kunst på fredagskvelden :)
    Og du den Facebookgreia - går det an bare og ha bloggen der? Siden DU reklamerer må en jo ta det seriøst og vurdere alt på nytt :) Nesten et paradigmeskifte dette her altså...!
    God helg du skjønne!
    Varm klem - atchoooo - fra hu Lokki :)

    SvarSlett
  14. Bra jobba!! Multitasking på høyt nivå, det der;-)))

    SvarSlett
  15. Alt for bloggen, skjønner jeg. Ha en fin fredag! :-)

    Cecilie

    SvarSlett
  16. Nydelig hår du har!
    Inspirasjonen kan komme fra de merkligste steder.. ;)

    God helg til deg,

    klem fra Musmi

    SvarSlett
  17. Får du like mye for et trykk også..? Eller, det blir vel kanskje et blogginnlegg i ditt tilfelle. ;-)

    SvarSlett
  18. Har ikke mannen tatt bilde mens du svømmer i sjøen med bildene dine.
    Naken?

    Ellers veldig bra jobba,
    jammen er det helg..
    ;)

    SvarSlett
  19. Hahaha, herlig du altså!!! God fredag og god helg!

    SvarSlett
  20. Haha, jeg har ikke fått med meg dette med klovnemaledama, men tenkte at det bare MÅTTE handle om Marianne Aulie. Etter et lite google-søk fant jeg ut at det gjorde det.
    Fantastisk Eliasbeth-stunt dette.
    Ellen :D

    SvarSlett
  21. Jeg settes snart i bur. Hva med å fremelske "what a fuck"?

    SvarSlett
  22. He he.. Fantastisk kunstner er du :-)

    SvarSlett
  23. Kunst kan være så mangt...... ;)

    SvarSlett
  24. haha, tid for helg og kunstpause? du er i det minste morsom...

    SvarSlett
  25. Elisabeth - jeg bare døøøør av enkelte av innleggene dine...!!!

    Sant å si synes jeg du ser ganske snasen ut med trutmunn! *ler*

    Ønsker glad lørdag!
    :)

    SvarSlett
  26. ha ha ha - tusen takk! Kaffen smakte eeenda bedre med latteren jeg nå fikk! Ønsker deg en herlig helg!
    KLem

    SvarSlett
  27. Stått naken foran speilet igjen med mobilen? Fikser noen snasne bilder til årets julekalender?

    SvarSlett
  28. Jeg "dauer" fikk kaffen i halsen her...Du er jo bare super morsom...ikke alle som klarer å gjøre alle disse tingene på en gang:)

    Stå på Elisabeth kanskje det blir blogg desember kalender,jeg heier på deg:)

    Klem Linda:=)

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...