tirsdag 4. september 2012

Leserundersøkelse


Jeg har et par vekttall i markedføring, men det er ikke det som gjør at jeg slenger ut denne undersøkelsen. Nei det er vel mer at jeg er nysgjerrig. Og at det er kult å teste det tekniske. Min tekniske begrensning gjør at boksen med undersøkelsen ikke er midtstilt og for en som liker system og balanse, så er det en stor greie. En greie jeg likevel skal klare å leve med. Det tekniske viser at Ø og Å er fremmede og vises som rare tegn, men jeg antar mine lesere er såpass intelligente at de forstår teksten likevel.

Det kan forresten få bli neste undersøkelse; "Hvor intelligent anser du deg selv for å være?" Med svar fra meget ukul uintelligent til meget megakul intelligent.

Nuvel, vi får ta noe enklere først: Når leser du vanligvis blogger?

Og da mener jeg ikke bare denne her, Innerst i veien, men alle blogger du leser. Om det er en, to eller jevnlig firehundreogåttitre. Hvis du leser jevnlig firehundreogåttitre, søk hjelp.

Det skal bare være mulig å velge ett alternativ, så velg tidsrommet som stemmer best, når du leser mest/flest.





Stem i vei, jeg venter i andre enden på svaret. Med mer enn to vekttall i statistikk, så har jeg jo selvfølgelig en hypotese også, men jeg venter spent på svaret likevel. Det hender jo at hypotesen forkastes. Som den gangen jeg utførte en meget grundig markedsundersøkelse om forlystelsesvibratorer.


Godt valg!


Elisabeth

Bildet har ingenting med saken å gjøre, det er bare for å skryte av seier i segway-løypa. Jo, og så har jeg halvtårsbursdag i dag. 




20 kommentarer:

  1. Herved avlagt stemme :) Gratulerer med seier og halvtårsbursdag!!!

    SvarSlett
  2. Shit, jeg greier ikke å stemme, for jeg er revet mellom to intervaller, og jeg vil jo ikke være upresis!

    SvarSlett
  3. Haha! Har stemt, men skulle gjerne ha kryssa av på mellom 17 og 22, men må vel søke hjelp i staden ;)
    Grattis med halvveis bursdag. Eg har nettopp hatt halveis til 100 bursdag, og det kjennes i grunnen veldig rart ;)

    SvarSlett
  4. Både 6-9 og 21-00.. Det kommer ikke frem i statistikken..

    SvarSlett
  5. Vanskelig å svare på, siden jeg jobber på ulike tider av døgnet. Dessverre!

    SvarSlett
  6. Du er klar over statistikkbiten som ligger i blogspot? Evt google analytics for de inngående analysene? Mhv statistikk-glad.

    SvarSlett
  7. Da har jeg stemt. Grattis med 33 og et halvt!

    SvarSlett
  8. Tidspunktene varierer med ukedagen.

    SvarSlett
  9. "søk hjelp" HAHAHAHAHAHA!!!!!
    HalvGrattis?

    SvarSlett
  10. Flersvar hadde vært bedre. Og vet ikke mangler. Her ligger det noen flere vekttall og venter.

    Du er tydeligvis 16 dager eldre enn meg, for min halvtårsbursdag er ikke før 20.

    SvarSlett
  11. Kunne svart flere her, men valgte en til slutt;)..det varierer litt..
    Men grattis med halvårsdag!!..:))

    SvarSlett
  12. Gratulerer med halvårsdag! Jeg har ingen faste tider.... så jeg bare trykker på en, så er jeg ihvertfall med :)

    SvarSlett
  13. da venter jeg spent på avhandlingen... har avlagt min stemme!!!

    ;o)

    SvarSlett
  14. Har stemt, men som mange andre skriver, så var det vanskelig å velge et alternativ. Jobber jo turnus, så det blir nokså varierte lesetider, men valget falt til slutt på ett svar.

    Takker forøvrig for den flotte håndarbeidsposen som kom i posten forleden dag! Perfekt! Hadde ikke lagt merke til "feilen" om du ikke hadde kommentert det selv. Kom for sent til å tenke på at jeg burde hatt plass til hekleinstruksjonsboka oppi, men oppdaget heldigvis at posen var akkurat stor nok! Penger er overført. Godt jobbet! :D

    SvarSlett
  15. Jeg ser ikke noen undersokelse, jeg... Kanskje ikke min stemme teller nar jeg ikke bor i Norge...??? :-(

    SvarSlett
    Svar
    1. Klart den teller! Kanskje du har en for tett brannmur. Det er en grafisk installasjon fra en ekstern side.

      Slett
  16. Har stemt!
    Undersøkelsen tok litt tid før den kom fram hos meg, men jeg var tålmodig som aldri før - viktig å delta.

    Ble forøvrig inspirert til å faktisk gå gjennom blogglisten min; jøjemeg hva man har favorittmarkert en gang i tiden altså.

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...