torsdag 23. mai 2013

Tenk at lykke kunne være.....

....å få på seg et par ordentlige sko!


Akseptabelt skotøy for kontorjobb, man framstår som ganske sporty (?)


Krykkene er kasta etter tåoperasjonen sist uke og jeg har utvikla en helt egen gangart...en litt vraltende versjon med korte steg og tråkk på utsida av venstre hæl.

Jada, et nydelig skue.

Men med joggesko ble det hakket mindre sykelig enn med Crocs, som tidligere var det eneste jeg klarte å få foten ned i uten av det gjorde alt for vondt.


Heller merkelig skotøy på kontoret.



Og ja, jeg har to par Crocs; Oransje til innebruk og turkise til utebruk (vanligvis begrenset til terrassen). Har ikke alle det?


Elisabeth





10 kommentarer:

  1. Fortsätt att krya på dig!

    SvarSlett
  2. Nei - jeg har bare ett par. Perfekt til uteihagenbruk og båtturbruk og til etteråhafåttavsegbunadskoabruk :) Jepp - de er lyseblå, som bunaden :) Grattis med å ha fått like sko på beina!

    SvarSlett
  3. Bare to par crocs?! Jeg har fire og de har vært mine venner i nøden nå når alt anna ikke har plass til den nyop foten. Får ennå ikke på joggesko, men har ett par som er akseptabelt i tillegg til crocs, heldigvis :)

    SvarSlett
  4. Det må være deilig å ha kommet så langt i prosessen.

    SvarSlett
  5. Så deilig. Fine sko :-) Fortsatt god bedring!

    SvarSlett
  6. Veldig bra innlegg under her. Mange viktige ting du setter fokus på. Jeg har hatt en god del med helsesystemet å gjøre de siste åra, men også nav og Statens pensjonskasse. Jeg har tenkt det samme som deg. Tror det er mange som ikke får den hjelpa de skal ha fordi de ikke spør/maser.
    Og grattis med føtter i sko! :)
    Ellen

    SvarSlett
  7. Den slags lykke kan eg godt forstå. Eg kan bare gå i fjellsko og litt med joggesko. Savner sandaler og sko med litt hel. Kanskje det kjem eit liknande lykkeinnlegg herifrå utpå hausten...

    SvarSlett
  8. For det første: Nei, alle har ikke det, men jeg visste at du hadde to par. :-P
    For det andre: Så bra du har fått på deg andre sko. :-)

    SvarSlett
  9. Du ser veldig sporty ut med joggiser :-) Crocs har jeg aldri hatt. Og jeg er forholdsvis overbevist om at jeg ikke skal ha det heller.

    SvarSlett
  10. Nope, har ikke crocs, men Birkestock hvor den ene med to cm påbygg under sålen;)
    Ja, lykke er vanlige sko!

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...