tirsdag 18. februar 2014

Dagens oppdagelse #64

Om du ikke er skiproff....



Helt uretusjert stemningsbilde




...ikke forsøk å oppføre deg som en.

Om du for eksempel forsøker å lene deg fram på tærne for å få skikkelig kraft i stavtaket, sånn som han Northug junior gjør når han vil parkere konkurrentene på oppløpssida, da kan det hende at du har enda dårligere smøreteam enn OL-troppen slik at skia dine står bom fast og du fyker rett på snørra og treffer skisporet med haka først.

Da kan det hende at du blir lidderlig sår rundt truten og din eneste trøst er at det ikke var skareføre.

Det kan også hende at det i likhet med nevnte skiløper også rundt deg finnes noen som står klare med kameraet.

I det minste får du et foto å illustrere dagens blogginnlegg med.

Men du har fortsatt vondt i truten. Og i stoltheten.


Elisabeth, ikke skiproff

5 kommentarer:

  1. Håper det går bedre nå :)
    Dette minner litt om da jeg i voksen alder huska da jeg var hoppfantom som tiåring. Jeg tenkte at dette var jeg jo knallflink til som liten - hva har vel endra seg? Jeg satte utfor på hoppet, og landa som en sekk poteter på magen. Det gjorde så vondt! Noen ting er ikke som å sykle ;)

    SvarSlett
  2. Auda.. Håper leppa har leget seg litt. Nå husker jeg hvorfor skiene mine ligger trygt i skipose øverst på klesskapene..
    God onsdag :)

    SvarSlett
  3. Syns du ser proff ut jeg :) Mange som har ramla i OL også... håper truten kommer seg! Og - jeg skjønner mer og mer min egen avgjørelse om å legge opp da jeg lissom var på topp.... for en del ganske mange år siden ;)

    SvarSlett
  4. Må tryne litt vettu, det gjør de i OL også - "opp igjen!" som vi sier med verdens blideste stemme til barna.. ;D
    (god bedring med truten!)

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...