tirsdag 6. mai 2014

Katter, sømprosjekt og m a s t u r b e r i n g

Ingen tvil om at alt det flotte jeg tråkler sammen og produserer på syloftet er populært. Innlegget om den snasne kattetrøya jeg publiserte for noen uker siden falt i smak hos mange.

Jeg trodde i min enkelhet at dette var folk som enten var interessert i a) katter, b) søm, c) husmortalenter, d) økonomi eller e) alle de nevnte emner.







Nå ser jeg at jeg har truffet langt videre enn som så.






Kjær anonym.
Hyggelig at du likte artikkelen min. Fortvil ikke, jeg kommer til å fortsette å poste slike artige innlegg. Det er lov å ha flere interesser, absolutt. At du tydeligvis bedriver annet med hendene enn sømarbeid, føler jeg ikke var så viktig for meg å vite. Takk for invitasjonen, men jeg har intet behov for å få tips om hvordan jeg skal slutte å masturbere. Kjenner ikke det helt store behovet. Definitivt ikke etter å ha tilbrakt tid på syloftet. Men takk.


Elisabeth 


10 kommentarer:

  1. Hehe - ja, det blir noen slike anonyme innlegg som heldigvis ender opp som nettsøppel de fleste ganger :)

    SvarSlett
  2. Ikke så greit med alle tipsene enkelte MÅ gi som vi ikke vil ha, men dine slår virkelig ann hos meg. Takk for en god latter.
    Merete

    SvarSlett
  3. Fikk meg en god latter der ja. :O)

    SvarSlett
  4. Hoho! Og nå som du har nevnt ordet, så får du kanskje gleden av flere treff av den sorten? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Som du ser prøvde jeg å kamuflere m-ordet ved å legge inn noen mellomrom. :-)

      Slett
  5. Hi hi.... Mye spam som tikker inn gitt.
    Apropos symaskin, lurer på åssen det går med bilkjolen tro? Ikke for å stresse deg altså. Og ang "by-pute", har allerede fått ei annen pute i gave, så behovet frafalles.
    Håper du har gode vårdager, Elisabeth.
    Mvh Elisabeth2

    SvarSlett
  6. Kanskje anonym trenger å masturbere litt for å få skikkelig varme og bevegelighet i fingrene før han/hun begynner å sy for alvor??? Hvem vet, men jeg tror nok jeg ville valgt en litt annen oppvarming ;) :D

    Klæm Guri

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper i så fall vedkommende vasker henda først!

      Slett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...