søndag 22. juni 2014

Middels pupper?

I dag hadde jeg egentlig tenkt å skrive om rumper, men så dukke det opp en sak i VG Helg som jeg hang meg opp i. Så rumpa får vike til fordel for en annen interessant kroppsdel.

I følge en undersøkelse foretrekker 53% av norske menn "middels, naturlige pupper"!


Med minst fire vekttall statistikk i bagasjen blir jeg nysgjerrig på hvordan denne undersøkelsen er blitt gjennomført. Anonymt? Ble mennene stoppa på gata? Om kona sto ved siden av, påvirka det svaret?

-Hva slags pupper foretrekker du, mann? Kryss av i riktig svarboks:
X små
X middels
X store
X megasvære

Over halvparten av norske menn svarer altså "middels".

Hva er middels pupper? 

Ble det oppgitt fysiske mål i denne undersøkelsen? Ble respondentene vist bilder? Var det i så fall noen som hadde forhåndsdefinert at pupp A var liten, pupp B middels osv? Gikk det på cup-størrelse? Er en B-cup middels, kanskje?

I går var jeg på fest. Vi satt et tjuetalls mennesker rundt et langbord i et hagetelt og varma oss med Irish Coffee, og jeg klarte å få alles oppmerksomhet ved å kauke: "Hva slags pupper foretrekker dere, gutter?" 

Svært få av de kvinnelige festdeltakerne var villige til å vise fram sine attributter for å gi eksempler på størrelse, men noen tok heldigvis oppdraget uoppfordra.

-Jeg har middels, mente "Tina", stramma genseren og dytta fram sakene.
-Nei, du har store, mente jeg. -Er dere ikke enige, gutter?

Noen slo blikket blygt ned i terrassegulvet, noen skulte bort på egen frue for å sjekke om det var lov å uttale seg om en annens dame puppestell. "Tinas" mann forholdt seg rolig. Vi jentene ble oss imellom enige om at "Tina" har store pupper. Store og fine. Noen menn nikka enig til det.

-Jeg har små, mente "Katrine".
-Njeii, er ikke dine ganske middels, da?

De som påstår at fester med førtiåringer går alt for sømmelig for seg, burde fått med seg dette.




Med noen flere eksempler forevist landa vi vel på at b/c-cup pupper kan betegnes som middels.

-Men om dere skulle svart på denne undersøkelse, hvilken størrelse pupper ville dere sagt dere foretrakk, gutter?

-Middels pluss, mente en.
-En munnfull, hviska en ved siden av meg.

-Hva slags pupper som er fine, har ikke bare med størrelsen å gjøre, mente en reflektert mannlig debattdeltaker. -Det har like mye med formen å gjøre.

Dermed dreide debatten over i "vrengte bukselommer" og silikon.





Er det altså en myte at flest menn foretrekker store pupper?

Det kan virke sånn. En annen hypotese er at menn foretrekker den type pupper de har tilgang til. Om frua har middels, så foretrekker mannen middels. Menn er jo tross alt enkle vesener.

Men om 53% av mannfolka foretrekker middels, naturlige pupper så er det gode nyheter for oss kvinner. Jeg tror vi også foretrekker middels, naturlige, nemlig. For vi har vel ikke pupper først og fremst for at menn skal bry seg om dem? Eller? Den diskusjonen får vi ta en annen dag.



Elisabeth, som tror hun har middels pupper. De er alle fall helt naturlige.


PS. Til de av mine venner som gjenkjenner sitt eget stell i bildecollagene: Gratulerer, du har sånne pupper som flest menn foretrekker.

5 kommentarer:

  1. Festen blir sjeldent ødelagt fordi deltagerne har bikket 40 år. Jeg ler så jeg hyler, for også der kommer gullkorn på rad, fin puppecollage forresten!

    SvarSlett
  2. På leting etter et bilde til dagens innlegg, ble jeg sannelig litt inspirert av dette innlegget! :D

    SvarSlett
  3. Kan være kjekt med en av hver størrelse, sånn for variasjonens skyld.

    SvarSlett
    Svar
    1. Der tror jeg de færreste er enige med deg. :-)

      Slett
  4. Pupper til folket! (det skulle være min hovedparole den gangen jeg tenkte jeg skulle starte politisk parti og kalle det "De rosa rebeller". Greit det ikke ble noe av, kanskje.)

    GOD sommer! Jeg gleder meg til å la BH`n ligge og la puppene få henge i friskluft i fire deilige uker!

    Hippieklem fra meg :)

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...