tirsdag 16. februar 2016

Trusepose for viderekomne

Noen husker kanskje truseposene mine? (se lenke)

Debatten om behovet for truseposer og hvordan noen kan avstå fra å oppbevare undertøyet sitt på forsvarlig vis under reise, har rast videre. Ok da, ikke akkurat rast, men det er overraskende mange i min omgangskrets som har følt for å diskutere truseoppbevaring med meg. Og for all del, truseposer kan være et vel så givende tema i festlige lag som vendeplog eller excelformler (lenke til tidligere innlegg).

Hvor jeg vil med dette? Jo, vise at det finnes folk som tar dette med truser på reise enda lenger enn meg.

Hva sier du til en helt egen bag for truser og BH-er?



Man kan selvfølgelig stille seg undrende til behovet for fire truser i kompaniskap med ti BH-er når man er på tur, men jeg skal ikke legge meg opp i sånne private anliggende.

Og for kun 40 dollar så kan mønsteret for å sy deg denne bli din!

Ikke fullt så forseggjort, men myyyye enklere å lage, og ikke minst helt gratis mønster, er mine truseposer for dummies (lenke).

Det er alltids noen som er galere enn deg selv. Verden er artig.



Elisabeth, truseposeforkjemper


6 kommentarer:

  1. Mye skal man ha i bagasjen også... betale ekstra bagasjeavgift for trusebokser? Det har ikke de kommersielle flyselskapene kommet på enda ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei, her er det mulighet for ekstra inntjening for flyselskapene. :-)

      Slett
    2. Nei se her! Jeg liker din bedre. Og nå kom jeg på et av de andre innleggene dine fra prekambrisk æra - den med ringmuskelen i stjerten. Eller gymposen. Husker du?

      Slett
    3. He he, ja det husker jeg. Det er faktisk snart seks år sida, gitt.
      http://innerstiveien.blogspot.no/2010/03/hvor-stort-er-et-rumpehull-mamma.html

      Slett
  2. Egen bag for truser og bher..nei det så heller overflødig og tåpelig ut. Tommelen opp for dine truseposer heller.

    SvarSlett
  3. Må le - herlig spesiell :) Trusepose tror jeg at jeg må få sydd meg til vi skal på tur til sommeren, men jeg går for din variant :)

    SvarSlett

Kult, du har trykka på "kommentarknappen"! Du skal vel ikke bare lese hva andre har skrevet, vel? Håper ikke det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...